GOSafe lisäturva on saatavilla useissa eri paketeissa:
Usein kysytyt kysymykset
-
Jokaisen tuotteen sopimusehdoissa on kerrottu tuotteen sisältö, sekä siihen liittyvät rajoitukset. Sopimusehdot toimitetaan sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut sopimusehtoja, ole meihin yhteydessä. Jos sinulle on annettu kirjautumistunnukset omille sivuille, ehdot löytyvät myös sieltä.
-
Sopimus on voimassa Suomessa. Mikäli ajoneuvo vaatii korjausta EU-alueella, Norjassa tai Sveitsissä, voit korjauttaa sen paikallisessa merkkiliikkeessä ja maksaa korjauksen korjaamolle. Pyydä kaikki dokumentit korjaukseen liittyen erittelyineen, mikä on rikkoutunut, miksi on rikkoutunut, milloin on rikkoutunut, millä kilometrilukemalla rikkoutuminen on tapahtunut ja mitä korjaus maksoi. Suomeen palatessasi ota meihin yhteyttä. Mikäli korjaus tai jokin muu toimenpide ei sisälly sopimukseesi, jää kulu silloin sinun maksettavaksi.
-
Poikkeuksetta kaikissa tuotteissamme on huoltovelvoite, vaikkei määräaikaishuollot sisältyisivät sopimukseesi. Ajoneuvon valmistajan laatimaa huolto-ohjelmaa on ehdottomasti noudatettava.
-
Suurin osa sopimuksista on siirrettävissä uudelle omistajalle kun on kyse yksityisten välisestä kaupasta. Asian varmistamiseksi ole yhteydessä asiakastiimiimme ennen ajoneuvon myyntiä.


Huoltoprosessi
